Обрађена тема „Саобраћај“ у другом разреду
Од 10. до 14. октобра 2016. ученици другог разреда обрадили су тему „Саобраћај“ повећаном корелацијом предмета. О овој теми учили су у оквиру свих предмета: српског језика (Именице, род и број), математике (Одузимање једноцифреног од двоцифреног броја, угледни час уз присуство психолога школе), света око нас (Саобраћај, саобраћајна средства, саобраћајни знаци), народне традиције (Саобраћај некад и сад), музичке културе („Семафоре, семафоре“, песма), физичког васпитања (Полигон, Ивин воз) и на крају објединили сва знања на часу ликовне културе (Саобраћајна средства, саобраћајни знаци/ Амбијент: Ентеријер, екстеријер „улица“ у одељењу 2/2 уз присуство родитеља).
Циљ обраде ове наставне јединице тематским приступом је стицање трајнијих и функционалних знања, унапређење наставе и појачања сарадња са родитељима.
Ученици су ове наставне јединице обрадили у фронталном, групном и индивидуалном облику рада. Примењене су разноврсне методе рада: рад на тексту, истраживачки мето, практични рад, демонстративна метода, учење путем откривања, аналитичко-синтетички, разговор и објашњење. Ученици су могли да прате наставу путем пауер поинт презентација, а знање су проверавали игровном методом у квизу.
По речима учитеља ученицима се највише допао тимски рад, јер су заједнички проналазили решења, солидаришући се и уважавајући туђе мишљење.
Припрема са угледног часа математике, као и припреме других часова биће објављене у „Десанкином“ зборнику угледних часова.